Урок по створенню креативів

У червні 2024 року записала урок по створенню рекламних креативів для тергетолога Оксани Карабін та її учнів.
Для створення дизайну я використовую сервіс Figma. Для багатьох учнів цей сервіс може бути не знайомий, тому на самому початку уроку я надала базову інформацію про цей сервіс та його інтерфейс.
Наступним кроком я розповіла та показала з чого складається сам рекламний креатив. Це потрібно для розуміння, що взагалі треба додавати, у якій послідовності та навіщо.
Перша помилка новачка у справі створення креативу є кольори. Багато хто не розуміє як підібрати кольорову схему, що це взагалі таке і навіщо її використовувати. Тому детальне пояснення психології кольору, які кольори з чим асоціюються, як користуватись механізмами підбору кольору були важливою частиною уроку.
Друга помилка, на мою думку, це вибір шрифту. Які бувають типи шрифтів, ієрархія їх розмірів, читабельність – це все також стало частиною уроку.
На завершення, я, коментуючи кожен крок, продемонструвала як користуючись Figma додавати, змінювати та розміщувати елементи на прикладі створеного мною креатива.